UPPDATERING FRÅN E20

skrivet: 2009-10-03 ♥ 17:53:11

Äntligen påväg hem! Jag har shoppat loss ordentligt idag. Hittade massa diadem och världens snyggaste kappa. Är så nöjd! Förutom en sak; NK hade inget chokladkaffe. Jag blev hur deprimerad som helst. Det blir till att ge sig iväg till Amalias Fröjd på måndag för nu spricker jag snart av längtan. På tal om NK Göteborg, det är rätt dålig standard där om man jämför med Stockholm. Håller ni inte med mig? Och så måste jag säga att Göteborg saknar mysiga fikaställen! Det finns säkert men just inne i stan finns det bara stimmiga och högljudda caféer med klibbiga stolar och smutsiga bord. Det tycker jag är tråkigt. Kanske är jag bortskämd med min hemstads alla mysiga krypin måntro?

Snart är vi hemma. Jag är dödshungrig så direkt efter hundpromenaden ska Niklas åka och hämta pizza. Det ska bli så himla gott! Har inte ätit det på jättelänge. Lovar att lägga upp bilder på alla mina inköp imorgon, ikväll prioriteras hemmamys framför en spännande film!


På ett klibbigt fik ;)

Dagens Outfit
Grå bolero från Sisters
Vit topp från Stockholm
Svarta lackleggins från Zoul
Ballerinaskor från Din Sko
Halsband: Mormors
Diadem från H&M
Väska från Chanel
Parfym från Chloé


Kommentarer
Rosie:

Tack för din kommentar. :)

Sv: Ja, det är bara att skutta in i duschen och bara stå och njuta i en timme eller två! ;) Ha en förtsatt trevlig kväll. ^^

2009-10-03 ♥ 18:46:08
blogg: http://roosiee.blogg.se/
Emma:

jag tror du satte huvudet på spiken...den som är in control är nog fan den som sätter på! men om man turas om då? :P hehe bra blogg btw!

2009-10-03 ♥ 21:37:58
blogg: http://emmaarpstrand.blogg.se/
Carro:

Tack detsamma :)

2009-10-03 ♥ 22:48:28
blogg: http://silvervinge.blogg.se/
Mia:

Finns flera mysiga fik 5 min gångväg från Nordstan. Fråga nästa gång du ska till Göteborg så kan du få vägbeskrivning av mig

2009-10-04 ♥ 09:29:13
blogg: http://pratkvarnenmiis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal