090909

skrivet: 2009-09-09 ♥ 18:32:25

Var bara tvungen att ha med datumet i rubriken. Inte för att det har varit en magisk dag men ändå. Det kanske kommer.

Idag har jag jobbat på som bara den. Nu är jag i fas. Det känns skönt. Efter jobbet hann jag med en mysfika med Linda, lika trevligt som alltid! Hennes mor var på Skaraborgsnyheterna på tv idag (och i NLT för er som läser den). Hon driver ett fall av vanvård inom äldrevården och det tycker jag är riktigt modigt och bra gjort! Tänk om alla var som hon, då skulle vi nog slippa ifrån alla hemskheter man får höra talas om. Speak up.

Jag kommer alltid på så bra blogginlägg under dagen men så glömmer jag bort allt när jag väl sätter mig framför datorn. Lite typiskt. Magen kurrar lite nu så jag ska proppa i mig lite kvällsmat framför tv:n. Jag får väl vara lite patriotisk och se Sveriges fotbollsmatch mot Malta som börjar om en stund. Zlatan är ju riktigt bra men kommer ju inte till sin rätt i det svenska landslaget och det tycker jag är synd. Vi får väl se om de vinner! Förresten, idag skulle jag och N åkt till Malta om vår resa inte hade blivit inställd. Så det känns ganska ledsamt. Jag har ett väldigt stort behov av att åka på solsemester just nu. Vet inte varför men jag längtar så hemskt till den dagen det blir av. Jag har aldrig varit på solsemester förut och skulle verkligen vilja komma bort en vecka och bara ta det lugnt och sola och bada. Någon som har ett bra tips på vart första solsemesterresan borde gå? OBS! Jag uppskattar vanliga toaletter och så lite insekter så möjligt, paradisstränder och delfiner. Kan man kombinera ihop någonting?


Typ detta?


Kommentarer
angelica:

körkortet :)

puss

2009-09-09 ♥ 18:49:36
blogg: http://angelicahoolmberg.blogg.se/
Emma:

Svar; Åh tack vad snällt! :D



Skulle inte banga på att åka dit! Vilken strand!

2009-09-09 ♥ 19:05:06
blogg: http://emyx.blogg.se/
- H*:

- tusen tack för din supersöta kommentar, det värmde! hahaha ellerhur !

2009-09-09 ♥ 19:08:07
blogg: http://finest.se/hodamerei





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal