090926

skrivet: 2009-09-26 ♥ 16:50:09

Äntligen får man sätta sig ned. Skönt. Nu ska jag sitta och jobba en liten stund innan tv:n börjar. Mina älsklingar Real Madrid spelar match kl. 17.55. Då ska jag gosa ner mig i soffan med massa god choklad och godis som jag köpte idag. En vän uppmanade mig att unna mig lite lyx i helgen och det ska jag absolut göra idag. Hösten blåser omkring i träden fönstren och mina mystofflor är på. Ljusen ska tändas och sedan är det bara filten som fattas! Om jag hinner ska jag nog tvätta av mig sminket och lägga en ansiktsmask innan 17.55 också. Medan jag sitter där i soffan ska jag skriva en priolista till mig själv. Jag har så sjukt mycket saker som jag behöver ta itu med omgående och bara fler blir det! För att inte bli onödigt stressad ska jag lista upp allt så jag kan bocka av det allt eftersom. Listor är så bra ibland! Testade en ny parfym idag, förresten! Från YSL. Den var supergod med passade inte på mig. Tipsar om den lite senare eller imorgon!


Juveler från Åsitas och Thomas Sabo

Min lördagslyx: Rättvisemärkt godis från Världsbutiken i Orionhuset. Yoghurtcashewnötter, chokladparanötter, vir krokantchoklad och mjölkchoklad.

Mavala har också en Rosa bandet-kampanj med rosa nagellack. Tråkigt nog är det bara två nya färger. Rose finns i ordinarie sortiment men Pink Diamond är ny - rosa glitterlack. Ett typiskt must-have i nagellackslådan!


Kommentarer
Paparazzibecka:

Hejsan! Jag är med i en tävling om ''Veckans blogg''. Undrar om du skulle kunna rösta på mig för det skulle verkligen betyda jätte mycket för mig. Det är bara att kommentera nr 5 eller paparazzibecka på http://rebeccaonhult.blogg.se/2009/september/rosta-pa-veckans-blogg-klicka-pa-bilderna-f.html#comment

Tack i förhand/ KRAM ((:

2009-09-26 ♥ 17:03:09
blogg: http://paparazzibecka.blogg.se/
L♥tta:

Sv; Fobi för ost. Hmm..det har jag aldrig hört tals om förrut. :) är det synen av ost, lukten av ost, kännslan av ost..eller bara ost helt enkelt?



Det där med bloggar med sin musik. Där håller jag helt och hållet med dig. De tappar mitt intresse så fort den går igång. Blä!



Hoppas du får en mysig kväll du med! :)

2009-09-26 ♥ 17:07:47
blogg: http://lottahietanyberg.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal