EN GÄST

skrivet: 2009-09-04 ♥ 19:14:29

Vi har en liten gäst här idag. Jag hittade honom på golvet för en stund sedan och kunde inte motstå den lille krabaten. Max, heter han, och ska få bo i en glasburk tills han blir en puppa och sedan en vacker fjäril. Om jag inte släpper ut honom i ren desperation först vill säga. Det känns ju lite hemskt att ha honom i en burk. Fast han ser ut att trivas just nu. Jag kommer att titta till honom flera gånger om dagen så ni behöver inte oroa er för att han inte ska må bra! Han är i djurvännen Smulans goda händer!


Max

Glasburken har vi ställt i fönstret så han ska få ljus på sig och så har vi tänt en lampa så han får värme. Riktigt mysigt om jag får säga det själv.

Någonstans härinne ligger han och myser


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal