ENLIGT ÖNSKEMÅL

skrivet: 2009-09-23 ♥ 20:40:14

Tur att man är tjej så man kan göra minst fem saker samtidigt. Så har det varit på mitt jobb nu i några veckor och det ser inte ut att bli bättre så det är bara att börja vänja sig. När jag kom hem ringde jag till mamma och när jag förstod att hon haft en lika jobbig dag på jobbet som jag haft så föreslog jag att jag skulle komma hem till henne med Colin och äta middag. Är man trött kan man ju lika gärna vara trötta tillsammans. Vi lagade en utsökt kantarellomelett med sallad och smörgåsrån. Till efterrätt blev det några melonskivor. Mumsigt. Sedan väntade en kall promenad hem i mörkret. Mindre kul. Eftersom det varit en lång dag tänkte jag lägga mig i sängen och mysa framför tv:n en stund nu. Bloggen prioriteras imorgon igen.


Kommentarer
josefin':

Ja, verkligen.. Det blir sjukt snyggt då ;)

2009-09-23 ♥ 22:16:09
blogg: http://jjosee.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal