GOD NATT

skrivet: 2009-09-09 ♥ 20:09:16

Min dator har bestämt sig för att vara långsammare än en snigel just ikväll när jag tänkte ladda upp massa bilder så jag får väl skjuta upp det tills imorgon. Ont om tid + uselt tålamod = disaster. Jag ska krypa ner i sängen om en liten stund och se på tv där tänkte jag (läs: sova). Jag tänkte gå upp kl. 5.00 imorgon igen för att hinna med en dubbel övningskörningslektion och att jobba mina åtta timmar. Det blir nog bra. Om jag orkar upp i mörkret. Det är kolsvart kl. 5.00 på morgonen nu förtiden, bara så ni vet ni som sover till lunch. Nu skriver jag bara om ingenting känns det som så vi avbryter här. God natt.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal