SVAMP?

skrivet: 2009-09-05 ♥ 16:00:27

Nej. Inte så många. Niklas hittade typ sju stycken kantareller och jag plockade ungefär lika många blåbär. Men vi hade kul i alla fall. Colin sprang runt i skogen och hade jätteroligt. Synd bara att jag fick så många myggbett. Jag hade hoppats på att de små elakingarna hade börjat försvinna inför vintern men jag hade fel! Jag är allergisk för er som inte vet det och får väldigt stora myggbett, därför undviker jag myggställen på sommaren men nu blev det väl ett tråkigt undantag...


Jag och Attila (kepsen är mot myggorna)

Jag, Attila och Colin

Attila blev uttråkad...

Colin kan springa lös, han är ju min ;)

Så här såg ett av myggbetten ut efter bara en halvtimma, stackars mig va?!

Ser ni mina söta planteringshandskar? Man vill ju inte få spindlar på händerna...!


Kommentarer
N:

kakan blir nog god ska du se. puss på dig min älskling

2009-09-05 ♥ 17:32:24
dämälie /:

vad sööt du är.

tack ska du ha =D

2009-09-05 ♥ 20:10:10
blogg: http://damliih.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal