TRÄNINGSSHOPPING

skrivet: 2009-09-05 ♥ 15:42:28

Idag shoppade jag lite träningskläder på stan. Två par byxor och en t-shirt. Jag har ju tänkt att komma igång på allvar imorgon och det känns alltid mer motiverande när man har fina och nya träningskläder att ta på sig. Inte sant? Jag hittade två diadem som jag inte kunde motstå också. Till min samling. Jag älskar diadem.


Ett par helsvarta blanka byxor och ett par lite mer bomullsaktiga med ett blommönster på ena benet i lila. Och en lila t-shirt. Denna t-shirtmodell har jag i svart också och de är jättesköna att ha på sig när man tränar. Och billiga. Denna kostade bara 159 kr.

Två diadem. Ett svart- och vitrutigt och ett lila. Fina höstdiadem!
Allt från Åhléns.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal