2010.04.03

skrivet: 2010-04-03 ♥ 13:18:24
Jag har inte hunnit blogga idag. Jag kom nämligen på att jag har tappat bort ett recept på min medicin så jag spenderade morgonen med att leta genom hela lägenheten. Men nej, inget recept. Så nu får jag ringa till hudassistenten på tisdag och förklara att jag tappat bort ett recept på förbjuden medicin. Perfekt.

Vi kom precis hem från stan. Jag skulle ju titta efter en vårjacka och eventuellt ett par jeans men jag kom endast hem med ett par leggings. Jag tror inte riktigt att det var min dag idag. I alla fall inte när det kommer till shopping. Vädret var dock underbart och även om det var kallt kändes det trevligt att få lite sol på näsan. Och så var jag inne hos Linda och hälsade på och såklart kom jag ut med en liten kasse därifrån. Älskar den butiken!

Nu ska vi snart iväg på påsklunch. Det känns som om dagarna bara försvinner. Imorgon ska jag inte sysselsätta mig med en enda grej! Möjligtvis att jag tar en dusch... ;)

 
Nya leggings med nitar

Vardagslyx till badkaret från butiken Sara Videbäck

Kommentarer
Jilina:

Receptet ligger säkert mitt framför näsan på dig :). Brukar ju vara så. Men åh så irriterande det är då man tappar bort nåt, spec nåt viktigt och man går igenom hela lägenheten och inte hittar det :S.



svar:

ja det tycker jag också att det är. Det ska bli himla kul att följa programmet.



Glad påsk :)

2010-04-03 ♥ 14:17:21
blogg: http://www.jilina.se
erika:

Hej! Till att börja med så har du en riktigt fräsch blogg. Men jag undrar över en sak, om du skulle kunna hjälpa mig :) Du har skuggningar på sidorna av din wrapper.. Om du vet, skulle du kunna förklara hur man gör så ? :) Tack på förhand!

2010-04-03 ♥ 14:58:49
blogg: http://funtoaster.blogg.se/
fridaa:

Mysig bloggg :)

Följa varandra via bloglovin?

2010-04-03 ♥ 15:16:33
blogg: http://nawie.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal