2010.04.09

skrivet: 2010-04-09 ♥ 17:16:26
Igår hade jag en riktig skitdag. En rutten torsdag som en vän kallade det. Men idag är det mycket bättre. Jag har haft en jättemysig dag! På jobbet fick jag ett nytt uppdrag precis innan jag skulle gå hem och det var så roligt att jag kunde tänka mig att jobba över bara för att fortsätta men solen lyste så jag åkte iväg och tränade lite snabbt. När jag kom hem tog jag och Colin en mysig promenad i solen och nu har jag suttit på balkongen ett bra tag och ätit mellanmål, chokladpraliner och läst i min nya tidining som jag fick från Bubbleroom. Idag mår jag oförskämt bra.

Om en liten stund tänkte jag ta ett bad (om jag kan slita mig från balkongen och den varma solen) och fixa ögonbrynen och naglarna. Sedan ska jag prova mina kläder som jag beställde från Bubbleroom och hämtade idag. Jag har testat jackan men tyckte att den kändes lite stor. Så typiskt. Ska rådfråga min pojkvän när han kommer hem.

Kommentarer
ingegerd:

Låter härligt att sitta på balkongen. Här lär det dröja tills man får göra sånt. Dior nr 781 var det?

Trevlig fredag!

2010-04-09 ♥ 17:49:19
blogg: http://ingegerdsus.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal