2010.04.26

skrivet: 2010-04-26 ♥ 20:05:26
Måndag igen. Jag har tagit itu med lite att-göra-saker idag. Beställt tid hos frisören (om två veckor, hur ska jag och min fågelskrämma till kalufs klara oss?), ringt samtal om några konstiga fakturor, målat naglarna och sett klart 24 med mami. Idag är en ganska bra dag. Förutom att jag lider av konstant hjärtklappning. Om det inte går över får jag väl ringa min läkare. Alltid ska det vara något...

Jag har plockat vitsippor idag och ställt på köksbordet. Tänk vad mycket några små blommor kan göra för humöret! Tur att mami var här och hjälpte mig plocka. Jag har nämligen en obeskrivlig rädsla för spindlar och jag såg rätt många under tiden vi befann oss i skogen.


Kommentarer
Karin:

Fin bild :D vitsippor är så fina :D



Ussh! spndlar är inget kul! iaf inte svarta och stora. Små är ingen fara.

Kram!



SV: ja min kväll är lugn :) din då?

2010-04-26 ♥ 20:20:13
blogg: http://beliveinme.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal