ÄRENDEN PÅ STAN

skrivet: 2010-04-30 ♥ 16:50:33
Jag har gått lite ärenden idag. Först var jag hos sömmerskan och hämtade mina två klänningar som hon hade sytt in. Så nu behöver jag inte oroa mig för att de ska hasa ner när jag rör på mig. Därefter var jag inne på Expert med mina kassa kamera men enligt säljaren var det mitt eget fel att kameran inte fungerade som den ska bara för att han upptäckte ett märke på ena hörnet (säkert att kameran tar bilder långsamt bara för att jag tappat den en gång) så jag tog med kameran och gick därifrån. Om jag skulle skickat in den för reklamation hade jag tvingats betala 400 kronor för att få tillbaks kameran om felen inte gick på garantin och då kan jag ju lika gärna köpa en ny...

Efter en fika med älskling började jakten på en ny jacka. Efter många om och men hittade jag en på MQ som jag faktiskt kunde tänka mig att använda så jag slog till. Nackdelen med den jackan var att det var trekvartsärmar vilket inte är så passande när det är kallt ute. Men så kikade jag in på B.Young och därinne hängde den! En svart mocka i kort modell med LÅNGA ärmar. Den var något kortare i midjan men det gjorde ingenting. Så jag köpte den också. Så istället för att inte ha haft någon jacka har jag nu två. :)


Den första jackan jag köpte (från MQ)

Jacka nr. 2 (från VILA). Denna passar mig perfekt för jag känner mig inte hemma i en skinnjacka men mocka är väldigt fint.

Nya örhängen från Gina Tricot

Kommentarer
Helena:

Den andra jackan är riktigt riktigt fin :)

2010-04-30 ♥ 18:59:52
blogg: http://helenaengstrom.blogg.se/
Yasmin:

Vilka heta örhängen!

2010-05-01 ♥ 09:18:10
blogg: http://acceptandmoveon.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal