ATT GÖRA

skrivet: 2010-04-27 ♥ 19:58:32
Jag har precis suttit och skrivit världens längsta att-göra-lista. Ett A4-papper blev den. Både fram- och baksida. Men allt blir ju så mycket roligare och mer strukturerat när man har en lista att bocka av. Jag har börjat att skriva "S" och "N" för de saker som jag ska göra och de saker som Niklas ska göra. Fast de flesta har jag lämnat tomma så vi kan hjälpas åt och bestämma tillsammans vem som gör vad. Det är ju inte så att vi ska städa tills vi går i väggen, om ni förstår vad jag menar.

Från allt till inget så värker min kropp. Jag körde dubbla styrkepass på gymmet idag eftersom jag inte hinner dit imorgon och har begränsad tid på torsdag (tvättstugan) och det var egentligen ingen bra idé. När jag lyfter armen för att klia mig på näsan exempelvis känner jag en stor muskel i överarmen som spänner sig. Det gillar jag inte. Jag vill inte bli något muskelberg. Inte för att det är på gränsen att jag blir det än på några år men jag ska inte träna för mycket styrka. Hellre kondition.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och titta på Inför Eurovision. Spännande det ska bli! Jag är en sucker för låtar på utländska språk (speciellt italienska och ryska). Sist lärde jag mig även att sjunga på estniska. Och för att inte nämna turkiska. (Språknördsvarning.)

Hoppas alla får en fin kväll! Hörs imorgon. PS. Jag skulle svarat på kommentarer idag men datorn är så långsam så jag tar det imorgon istället!

Kommentarer
Emma:

Jag har prices tittat på inför eurovisen ska dit och se de live i maj :) ska bli så kul, är mellofantast ;)



Du använder naglacks märket OPI mkt är de bra och billigt :)?

Ha en fin kväll! Kram

2010-04-27 ♥ 21:03:18
blogg: http://princessemma.blogg.se/
Elin:

Hoppas du fick en mysig kväll iaf:)

2010-04-28 ♥ 09:52:04
blogg: http://ellee.devote.se
Jennie:

Tack detsamma ! :)

2010-04-28 ♥ 15:37:31
blogg: http://mammatillvidar.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal