HUDVÅRDSTIPS

skrivet: 2010-04-06 ♥ 19:29:27
Emelie har två jättebra hudtips:

"- Jag brukar använda mig av socker blandat med olja. Huden blir jättemjuk och len! Den är härligt som den! Det är jättebra nu när man vill börja sola. Gör man en peeling en gång i veckan och solar så håller färgen längre. Det är faktiskt sant. Jag trodde att brännan försvann om man peelade bort den, men det höll faktiskt mycket mycket längre istället.

- Om vi ändå är inne på skönhet och hudvård vill jag tipsa om något som hjälpt mig när jag haft problem med acne. Jag testade proactiv som man kan köpa via tv-shop. (Twins) Den funkade alldeles utmärkt. Jag har aldrig finnar längre. Om det kommer upp någonting någon gång så har jag en ansiktsmask från samma märke. Bästa jag någonsin gjort!

(När det var riktigt illa fick jag antibioticakapslar av läkaren och sen började jag med proactiv efter den kuren)"

Läs Emelies blogg här.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal