TILL GULDTJEJEN

skrivet: 2010-04-01 ♥ 20:05:39
Jag har hunnit med en hel del idag. Det trevligaste var fika med bästa tjejorna (typiskt att jag jämt ska ramla i trappor, haha...). Och ett litet besök hos mormor. Jag kom hem för ganska exakt en timma sedan och har nu tänkt tvätta bort sminket och se på tv i soffan tills Niklas kommer hem. Då tänkte jag att vi skulle äta lite kvällsmat tillsammans. Det ska bli mysigt. Förresten så låg det ett H&M-paket, ett Adlibris-paket och en ELLE till mig på köksbordet när jag kom hem. Och så har jag fått påskgåvor också! Denna skärtorsdag kunde inte firas på bästa sätt!


Ett guldägg och en guldkanin till guldtjejen

Innehållet i ägget var som sänt från ovan!

Vill måla på nu! (Pop Petrol från Lancôme)

Ursäkta de dåliga bilderna men min kamera gillar inte skymningsljuset.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal