TRÄNING VECKA 10

skrivet: 2010-04-01 ♥ 20:09:57
26 mars - 1 april

Antal dagar tränade på gymmet:
 4 (måndag, tisdag, onsdag, torsdag)

Övrig träning:
 Långpromenader, städ och omplantering av mina växter (jobbigare än man tror!)

Vikt: 62,7 kg (-)

Jag har kämpat på som vanligt i veckan och försökt ge ännu mer på gymmet men jag har börjat känna av biverkning från medicinen jag äter (Roaccutan). Man kunde få ont i leder och liknande om man tränade mycket och jag känner mig väldigt stel och har lite värk i benen när jag går så jag får ta det försiktigt och stretcha noga.

Det känns lite tråkigt att vågen inte rör sig nedåt men å andra sidan är det ju muskler som byggs samtidigt så jag får väl hoppas att man ser skillnaden ändå.

Jag känner mig lite villrådig inför påskledigheten. Det är ett ypperligt tillfälle att träna och röra på sig när man är ledig men samtidigt vill man ju vara just ledig och bara vara hemma och mysa och äta god mat. Förhoppningsvis hittar jag ett bra mellanläge men först och främst ska jag njuta av min ledighet! Det blir ju inte så mycket mer sådana dagar innan semestern i juli.

PS. Nu måste jag verkligen köpa nya inneskor. De jag har nu är alldeles för hårda.

Kommentarer
ola:

sån där bil har min kompisss :)

2010-04-04 ♥ 02:58:10
blogg: http://baagz.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal