TRÄNING VECKA 12

skrivet: 2010-04-23 ♥ 16:55:37
16 april - 22 april

Antal dagar tränade på gymmet:
 4 (måndag, tisdag, onsdag, torsdag)

Övrig träning:
 Långpromenader och städning

Förra veckan fick jag avstå från träning på grund av cykelvurpan där jag skadade nacken och vänsterarmen ganska rejält men nu är jag igång igen. Och dessutom har jag ökat upp de flesta vikterna på maskinerna till 20 kg. Med magen tar jag 35 kg och hantlarna varvar jag mellan 1, 2 och 3 kg. Jag tycker själv att jag förbättrat min uthållighet denna veckan även om jag haft ganska ont i lederna (pga min medicin Roaccutan).

Jag glömde att väga mig igår men med vikten åsido känner jag mig mer fast och slank och kläderna sitter sämre och sämre och det är ju ett bra tecken (inte för plånboken, dock). Det negativa är att jag befinner med mellan två klädstorlekar och därför blir det svårt att köpa kläder. Men det är ju det minsta problemet!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal