ABAHNA

skrivet: 2010-08-10 ♥ 20:53:33
Jag tog ett bad förut och passade på att testa mina nya produkter från ABAHNA. ABAHNA är ett märke som tillverkar produkter som är så naturliga det bara går. De innehåller inga parabener, inga färgämnen, syntetisk parfymering och så vidare. Till och med förpackningarna är ekologiska och nedbrytbara och limmet de använder är vattenbaserat. Dessutom är de absolut emot djurförsök och det gillar jag.

Produkterna jag testade idag var White Grapefruit & May Chang shower/bath gel och tillhörande body lotion. Den doftade väldigt gott även om det var lite för mycket citrus för min smak. Jag kände mig ren och när jag hade smörjat in mig så absorberades lotionen snabbt och det kändes inte alls klibbigt efteråt. Bra betyg alltså!






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal