ÄLSKA LIVET

skrivet: 2010-08-10 ♥ 09:48:15
Är inte livet underbart ibland? Som till exempel att stiga upp ur sängen, sätta sig tillrätta i soffan och läsa sin älsklingstidning ELLE iklädd världens minst fashionabla myskläder som inte alls passar ihop när det kommer till vare sig färg eller mönster? Det har jag gjort idag. Jag har drömt mig bort till en kallare årstid där tjocka strumpbyxor, kängor och läderdoftande handskar hör hemma. Färgglada kappor, sotade ögon och mörkfärgade nagellack. Nu inleds den tid då jag känner mig som mest inspirerad och jag välkomnar den med öppna armar!



Men först blir det frukostfika på stan. Mascaran är på. Det är bara ett ombyte som behövs. Hihi.

Kommentarer
Erika:

Åh, äntligen en till höstälskare! Alla bara klagar på att värmen försvinner. Hösten är ju det bästa som finns, mysfaktor hundra! Fallande färgglada löv, tända ljus, benvärmare, tjocka koftor, smink som inte svettas bort...

2010-08-12 ♥ 22:37:27
blogg: http://erikamedfamilj.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal