ÄNTLIGEN!

skrivet: 2010-08-27 ♥ 17:39:35
Som jag har längtat. Idag är jag ensam hemma för första gången på nästan två månader. Det ska bli så skönt att bara strosa omkring, sjunga högt och göra det jag vill. (Inget ont om mig pojkvän men ibland behöver man vara lite för sig själv.) Så nu ska jag ladda med en ny Spotifylista, fixa lite smörgåsar och sätta mig vid köksbordet och PLUGGA! Jag börjar inte skolan förrän på torsdag men man ska vara väl förberedd inför seminariet och jag tänker inte vara den som är sämst minsann! Så ikväll blir det kaffekoppar, smågodis och ryska för hela slanten. Wish me luck!



Måste förresten berömma mig själv. Jag har tränat varenda dag den här veckan och om man räknar lite löst har jag gått/tränat ca 1,1 mil! Klapp på axeln och allt sådant.

Kommentarer
Michaila:

Skönt att träna:D man känner sig så nöjd efteråt;D

2010-08-27 ♥ 19:10:40
blogg: http://michaila.blogg.se/
Fanny:

sv: jaa, jag tror faktiskt jag ska satsa på de :)

2010-08-27 ♥ 21:02:30
blogg: http://fimas.blogg.se/
Anonym:

Eh okej, själv går jag nästan en mil varje dag fem gånger i veckan.

Svar: Wow, det var verkligen duktigt!
Sara

2012-11-21 ♥ 13:41:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal