CHANEL FALL 2010

skrivet: 2010-08-17 ♥ 20:04:06


Chanels höstkollektion är ursnygg. Den går i grå, syrenlila och rosa toner och innehåller ett av höstens mest hajpade nagellack Paradoxal. Läpparna ska hållas naturligt beigerosa med nya läppstiftserien Rouge Coco. Är man läppglansbärare finns lite starkare nyanser av cerise och korall. Ögonlocken ska målas grå eller bruna med gröna eller rosa inslag. Fyrpaletten ENIGMA innehåller skuggor i skimrande persika, chokladbrunt, violgrått och mörk plommon vilket passar till de flesta looker och tider på dygnet.

Peter Philips har gjort det igen och om jag hade en Chaneldisk nära mig skulle jag hänga på låset när kollektionen lanseras i butik!


Kommentarer
louise:

sv:tack! den har varit kanon, hur har din dag varit då?

2010-08-17 ♥ 20:08:25
blogg: http://louisebback.blogg.se/
Linda:

Skönhetstipsen är tillbaka efter semestern ser jag, härligt :D Skönt att du fixar hösten. Något annat hade jag inte tillåtet.



Det är orkanvarningar och spöregn på Österlen som ska hålla i sig hela veckan, så vi är osäkra på hur vi ska göra. Funderar på att ta en helg lite längre fram. Det lutar åt en hotellnatt i Göteborg istället för iväg vill vi allt. Men vi är troligtvis hemma någon dag i helgen så då kanske vi kan styra tjejfika =)

2010-08-17 ♥ 20:16:23
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal