DAGENS FRÅGA

skrivet: 2010-08-16 ♥ 19:04:42
Vad har hänt med alla nagellacksinlägg?

Som jag har skrivit förut har jag totalt tappat alla rutiner under semestern. Självklart har jag målat naglarna men antingen har jag glömt att fotografera, skavt bort det medan jag har fixat i lägenheten, befunnit mig på resande fot eller helt enkelt glömt bort det. Hursomhelst ska det bli ändring på det nu och eftersom det är ny vecka ska jag visa er mina naglar som jag fixade igår. Fossingarna har jag glömt att fota men det kan vi ju ta en annan dag. ;)



Veckans färg är Bel-Air Blue från Isadora. Den är så där lagom babyblå-turkos och dessutom väldigt uppiggande att skriva på tangentbordet med på jobbet.

Kommentarer
Pernilla:

Kan bara hålla med!!!!! Så himla sant!!!

Jag älskar också att titta på mina naglar när jag skriver på tangetbordet när jag har just den färgen på naglarna!!!!!!

Så häftigt!!!

Gillade ditt inlägg med OPI nagellacken för höst/vintern också!!! Underbara färger, skulle jag välja ett så blir det det turkosblå i mitten i understa raden!

Kramis Pernilla

2010-08-17 ♥ 18:57:39
blogg: http://smulanpernilla.blogg.se/
Leia♥:

snygg färg!

2010-08-19 ♥ 10:19:23
blogg: http://novembervind.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal