GOD NATT

skrivet: 2010-08-29 ♥ 20:32:26
Jag loggar ut för ikväll. Tror jag behöver varva ned lite inför arbetsdagen imorgon så det får bli några boksidor under täcket innan det är dags att sova. Jag har alltid så svårt för att somna om söndagskvällarna men läser man tillräckligt länge brukar ögonen bli rätt så tunga efter en stund.

Jag har försökt lära mig det kyrilliska alfabetet utantill. Bokstäverna som används i vanlig skrift är ingen match men så ska man lära sig skrivstilen som används för hand också och den skiljer sig ganska mycket. När ett litet D helt plötsligt ser ut som ett litet G går mina ögon i kors. Men snart ska det nog sitta. ;) Mitt nya block är invigt dessutom. Jag skriver inte så fint än så länge men man ser ju vad det står i alla fall.



Hörs imorgon!

Kommentarer
Anette:

sv: ja det var det! En del som man kände igen och en del nya men bra låtar! :)



Vad skönt att det går bra. Det ser inte lätt ut, deras alfabet. Hoppas det fortsätter bra också :)



Åh, tack! Det hoppas jag med!

2010-08-30 ♥ 11:41:32
blogg: http://ankarstav.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal