MYS & MAT

skrivet: 2010-08-09 ♥ 17:11:51
Nu är vi hemma från Borås Djurpark. Vi har haft en jättemysig dag även om det har duggregnat ganska mycket. Vi såg alla djuren utom järven - ganska lyckat med andra ord! Om en liten stund ska jag sätta mig och titta igenom alla 500 bilder som vi har tagit och självklart visa er några men först blir det mys i soffan med nya ELLE som låg i brevlådan i väntan på att N ska laga middag till oss.


Jag fick en ny mys/sovtröja av N förut, hur söt som helst! (Spillde kaffe på min gamla och fläckarna gick inte bort.)

Kommentarer
Linda:

Låter megamys! Ha en härlig kväll. Så ses vi imorgon. Jag tror vi planerar femman i Rådaskogen ;)

2010-08-09 ♥ 17:16:56
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal