MYSMORGON

skrivet: 2010-08-07 ♥ 11:51:39
Det blev rätt sent igår så idag unnar jag mig en mysmorgon. Jag har ätit frukost och legat under filten i soffan och tittat på ett avsnitt Morden i Midsomer. Nu ska jag ta en dusch och riva lite bland gamla kläder tänkte jag. Det finns en stor tunna vid en av mataffärerna här där man kan slänga ner gamla kläder och skor som sedan skickas till fattiga länder. Mycket av det jag inte använder är faktiskt i nyskick. Det kan bli dagens goda gärning.



Vi kan dessutom konstatera att jag är sämst på minigolf. Inte jättedålig men jag förlorar ju jämt. Och att jag trillade på rumpan på en av banorna igår gjorde ju inte saken bättre... ;)

Kommentarer
Rebecca:

kikar in :)

2010-08-07 ♥ 17:30:17
blogg: http://rebeckhaam.blogg.se/
ISABELLE:

Fin blogg!



SV: Tack så mycket! :)

2010-08-07 ♥ 17:50:36
blogg: http://avbella.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal