OSKAR I MUSIKGUIDEN

skrivet: 2010-08-27 ♥ 08:05:38
Eftersom min blogg har blivit som en liten Oskar Linnros-kanal tänkte jag passa på att meddela (för er som missat detta) att Oskar är redaktör för Musikguiden i P3 denna veckan där han spelar sina favoritlåtar och pratar om ditt och datt. Jag har aldrig lyssnat på Musikguiden förut men jag måste säga att det är befriande att höra så fin och rogivande musik som Oskar valt ut. Han borde ha ett eget radioprogram varje dag!

Programmen som redan sänts (tre stycken) kan såklart lyssnas på i efterhand. Klicka här för att ta er till Musikguidens hemsida. Klicka sedan på Lyssningsarkivet längst upp till höger. Man kan dessutom kolla in låtlistorna och man glömde bort vilka låtar som spelades. Några ska definitivt in på min Spotifylista!

Glöm inte att lyssna på kvällens sändning 19:30!







Bilderna är lånade från Musikguidens hemsida.

Kommentarer
Anette:

Åh tack tack för att du sade det där. Jag ska genast lyssna om min dator tillåter hihi :)



Går det bra med ryskan förresten? :D

2010-08-28 ♥ 14:24:42
blogg: http://ankarstav.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal