PÅNYTTFÖDD

skrivet: 2010-08-15 ♥ 16:06:59
Visst känner man sig så där ren och på extra bra humör när man har badat, fixat naglarna och gjort en hårinpackning? Jag älskar att ta hand om mig själv men har varit lite dålig på det nu i sommar. Bättring ska ske nu när jag kommer in i mina rutiner igen.



Ett eukalyptusbad gjorde förkylningen gott. Tår och fingrar är målade i färgglada lack och håret är blankt och mjukt igen. Innan jag somnar ikväll ska jag lägga en fuktighetsmask i ansiktet som får verka över natten. Jag känner mig extremt torr nu när jag har nästan snytit upp två Lambi-toalettpappersrullar. Jag hade önskat att jag kunde gått en promenad idag också men jag får nog vänta tills förkylningen är borta ur kroppen. Så typiskt mig. Så fort jag bara tänker ordet träning blir jag sjuk...

Kommentarer
Anette:

sv: Åh nej, bli inte det, fast jag förstår dig lite. Jag har sett honom förut, men det är första gången jag ser honom live själv, en hel konsert :) sjukt vad taggad jag är :D

2010-08-15 ♥ 17:17:07
blogg: http://ankarstav.blogg.se/
MyzaaN:

sv åh ja det är han verkligen :D

2010-08-15 ♥ 18:33:54
blogg: http://myzaans.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal