SOMMARLISTA 2010

skrivet: 2010-08-30 ♥ 07:14:30

Sårat någon? Ja, det kan man väl säga.. Men det var absolut inte meningen.

Förlorat en vän? Nej, inte vad jag vet. Eller kanske förresten!
Träffat nya människor? Inte jättemånga. Kanske en eller två.
Kysst en främling? Nej.
Tagit droger? Aldrig!
Haft en sommarflört? Räknas Oskar? ;)
Gråtit? Ja, några gånger.
Skrattat tills du kissat på dig? Nej, verkligen inte. Hihi.
Tältat? Nej. DUMMA SOL!
Varit vaken en hel natt? Nej, det skulle jag aldrig orka. Faktiskt.
Solat? Ja, men inte mycket på semestern för då var det bara regnigt.
Badat? Jag har bara badat en enda gång tack vare skitvädret.
Haft ett förhållande? Haft?
Gjort dig riktigt illa? Nej, jag skadar mig sällan (om jag inte ramlar med cykeln då vill säga).
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej.

Läst en bok? Yes. Har läst ut tre böcker om jag inte minns fel.
Skickat fel sms med flit? Nej, så klantig är man väl inte!
Suttit vid datan en hel natt? Nej, jag sover om nätterna!
Näckat? Haha. Nej.
Solat naken? Nej.
Fått utegångsförbud? Jag är min egen chef!
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja, såklart.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej.
Varit i slagsmål? Nej, men nästan varit anledningen till ett.
Pussat någon av samma kön? Nope.
Sjungit högt på ett berg? Ja, kanske någon textrad eller så.
Kysst någon i regnet? Hmm. Tror inte det.
Kysst någon i skogen? Ja. :)
Kysst någon du inte borde? Nej.
Tappat rösten? Ja, lätt! Efter Balder på Liseberg. Jag skrek som en gris.
Varit på festival? Göteborgs Kulturkalas?
Bränt dig? Nej, jag bränner mig sällan.
Fått en ful bränna av till exempel kläder/smycken? Ja, av mina flipflops. Fast det syntes knappt.
Varit utomlands? Nej och det gör mig tokig!
Gjort ett bra köp? Typ hundra! ;)
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Hmm. Nej, inte det heller.
Haft skadeglädje? Jag känner sällan skadeglädje. Men kanske någon gång. Minns inte.
Sovit under bar himmel? Nej, men det vore väl kul att prova.
Vad kommer du sakna mest? Ledigheten.

 


Kommentarer
..:Sarah:..:

haha ja faktikst !

synd de inte var tior kan jkag känna så här efter..

2010-08-30 ♥ 10:32:59
blogg: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Haval B Aziz:

God morgon typ :P haha, hur är det läget? föresten gå inte miste om min veckans blogg tävling http://havii.blogg.se/2010/august/veckans-blogg-tavling.html hade bast

2010-08-30 ♥ 11:53:43
blogg: http://havii.blogg.se/
Linnea:

Jag syr hundhalsband av dom! =)

2010-08-30 ♥ 13:41:32
blogg: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Cornelia:

Jag snor den ;)

SV: OKej vad roligt. VAr bröllopet nais? :D

2010-08-31 ♥ 23:06:43
blogg: http://aiilenroc.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal