SWISS FALL/WINTER 2010

skrivet: 2010-08-16 ♥ 19:32:27
Jag dog lite precis. OPI:s höst/vinterkollektion är dösnygg. Hur ska jag kunna välja ut ens hälften att investera i?! Kollektionen heter Swiss och är inspirerad av höga snötäckta alper där en neutral palett möter världens färgklick. Silvergrått, guldskimmer, plommonrött, smaragdgrönt och saltvattensturkost är bara några av de toner som kollektionen bjuder på. Ska du bara satsa på ett? Bered dig på ett svårt val.





Från vänster uppifrån (de fetstilta är mina favoriter):
Color So Hot It Berns, Just a Little Rösti at This, From A to Z-urich, Glitzerland, I'm Suzi and I'm a Chocoholic, Diva of Geneva, The Color to Watch, Lucerne-tainly Look Marvelous, Yodel Me on My Cell, Ski Teal We Drop, Cuckoo for this Color och William Tell Me About OPI.

Kommentarer
sanna:

hejhej!! vet inte riktigt vem du är,men du hade kommenterat på min blogg så då kollade jag på din oxå!! och den e jättesöt!! din blogg e verkligen fin!! och får jag fråga,hur fick du reda på min blogg?? ;)<3 kram<3

2010-08-16 ♥ 20:43:37
blogg: http://sannabergmans.blogg.se/
Anna:

Superfina färger, skulle vilja ha mer än en så att säga :)

2010-08-16 ♥ 21:26:27
blogg: http://soockertoopp.blogg.se/
Helen:

Hejsan! Trevlig hemsida du har. Vilka färger. Hur ska vi klara detta :-) Får ta mig en riktig funderare. Kram

2010-08-17 ♥ 11:26:15





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal