TILLBAKS TILL BROTTSPLATSEN

skrivet: 2010-08-20 ♥ 15:28:14
Hihi. Idag har jag lunchat på stället där jag fick salmonella innan semestern. Även om jag var sugen på den grillade kycklingen tog jag ett vegetariskt spett istället och det var supergott det med. Det blåste jättemycket så vi fick sitta inomhus men annars var det lika mysigt som sist. Håll tummarna för att jag inte blir dålig i magen nu bara. ;)





Nu blir det kundvagnsrace i mataffären med min andra halva och sedan hem till vovvarna. Jag vill egentligen hitta på något roligt ikväll men när det väl blir kväll orkar jag säkert inte. Vi får väl se vad som händer. Det enda jag vet med säkerhet är att vi ska äta tacos. Är inte det den godaste maträtten som finns förresten? Jag skulle kunna äta det varje dag.

Kommentarer
S T Y L E B Y F R I D A ♥ - en personlig livsstils - och fotoblogg:

Superfin blogg!

2010-08-20 ♥ 15:35:51
blogg: http://stylebyfrida.bloggplatsen.se
Joseé:

Allt bra med dig idag? :)

2010-08-21 ♥ 11:01:25
blogg: http://josee.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal