TRÅKTORSDAG

skrivet: 2010-08-26 ♥ 20:07:09
Usch vilken tråkig eftermiddag vi har haft här hemma. Vi har städat, tvättat, vattnat blommor och betalar räkningar. Hur kul låter det liksom? Och nu är det snart dags att gå och lägga sig. Ibland undrar jag om livet bara ska bestå av jobb och hemmasysslor. Om man jobbar heltid finns det ju faktiskt inte speciellt mycket egentid kvar när alla plikter och måsten är gjorda.



Nu ska jag fixa till en inbakad fläta och lägga mig sängen med min bok. Jag är ganska säker på att jag inte gillar den men jag vill nog ändå läsa ut den. Bara för att se hur det utvecklas. Typ.

Kommentarer
martina:

tack för kommentaren! ^^



Oj shit, du har verkligen en jättefin blogg!:D

Keep on blogging ;D

2010-08-26 ♥ 20:25:50
blogg: http://virginiagirl.blogg.se/
Linda:

Härlig balkongvy du. Så mysigt!



Imorgon bär det av och jag har lyckats hitta en beige-guldig klänning som jag och magen får plats i ;) Nu fattas bara en ljusare kofta men det lilla problemet får vi lösa imorgon. Köpcenter på väg mot Stockholm lär det finnas gott om ;) hihi. Ha en fin helg sötis så ses vi nästa vecka istället.



Kram!

2010-08-26 ♥ 21:54:56
blogg: http://kameralins.blogg.se/
Emma:

Ja han var jättegullig :)



Bra att klänningen passade dig ska bli kul att se den sen på! Kul att du börjat läsa ryska, jag har tre kollegor som är rysar så kan en del ord, "packa" är hejdå :)



Sov gott, Puss & Kram!

2010-08-26 ♥ 21:55:24
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal