2010.12.05

skrivet: 2010-12-05 ♥ 20:45:58
Efter en alldeles för stark kopp kaffe återfick jag humöret. Helt plötsligt orkade jag hålla ögonen fokuserade på datorskärmen och inlämningsuppgiften blev klar på nolltid. Jag vet inte om det var veckans shoppingtema som passade mig eller om jag bara trodde att det var lätt och kommer ha tusen fel när jag får tillbaks den men nu är den inskickad och jag kan andas ut. Som belöning hoppade jag i badkaret med en spännande spionbok som sällskap och flyttade mig sedan till tv:n och Gossip Girl efter jag smörjat in mig med alla väldoftande krämer i badrummet. Nu är det snart sängen som gäller. Jag älskar att ligga där och läsa på söndagskvällarna. Och ju tidigare man lägger sig desto längre kan man läsa.



God natt. ♥

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal