2010.12.13

skrivet: 2010-12-13 ♥ 18:51:37
En helt vanlig måndag; klumpig cykeltur på isgator i mörkret, kafferaster på jobbet - och lite arbete, ett utmattande träningspass på gymmet och en inlämnad ryskauppgift som förmodligen innehåller fler fel än rätt. Som tur är har jag druckit vaniljkaffe i min söta (och största) mugg, fyllt nya teburkar och faktiskt suttit ned och tagit det lugnt i soffan i några minuter vilket aldrig händer annars. Problemet är att jag blir så rastlös. Kanske att jag skulle passa på att skriva några julkort - för det är väl dags nu?



Imorgon firar jag tisdag med fika hos en fin vän. Men först ska jag plåga mig igenom ett tre timmar långt personlighetstest. Dessutom ska ni få se min önskelista!

Kommentarer
Emma:

Jo då jag börjar komma i ordning nu, men nu känns det att jag är arbetslös när de inte händer något på dagarna och Jonas jobbar... Men det är ju denna veckan sen så blir det ju julfirandet och sånt :)



Jaha jag köpte ett jättefint ark med tomtar och gjorde några julkort, du ska få se sen :)

Hoppas du får en bra tisdag med fika hos din vän!



Kram!

2010-12-14 ♥ 09:16:46
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal