PÅ MÅNDAG GÖR JAG INGENTING, INGENTING, INGENTING

skrivet: 2010-12-27 ♥ 19:44:32
Idag är min första riktiga arbetsbefriade dag. Jag trodde att dagen skulle gå långsamt men jag har faktiskt haft fullt upp. Jag avverkade ett efterlängtat träningspass på gymmet, bar hem en Blu-Rayspelare från stan och målade naglarna i soffan i väntan på kvällsmys. Nu är klockan snart åtta och vi ska titta på CSI-maraton på kanal fem och äta lite snacks. Imorgon ska jag ta tag i mig själv och strukturera upp livet. Sortera papper, studera och skaffa ett nytt träningsschema. Bättre sent än aldrig.


Kommentarer
Karin:

Jaa, myskoftor är bäst! Hoppas din dag idag blir härlig med struktur. Älskar att strukturera och sortera papper :)

2010-12-28 ♥ 09:17:28
blogg: http://lagalleta.blogg.se/
Laura Klink:

ush för den reklamen ;)

2010-12-29 ♥ 17:18:01
blogg: http://verdechicca.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal