SANTAS GIRL

skrivet: 2010-12-16 ♥ 07:02:59
Jag är tomte på jobbet idag. Egentligen var det så att jag inte orkade tvätta håret imorses men det syns ju inte nu när jag har en liten mössa på huvudet. Dessutom håller den värmen lite bättre vilket är bra eftersom det känns som att jag kommer att bli sjuk. Jag vaknade upp med världens svullna hals och näsan rinner lite mer än vanligt. Buhu. Jag har liksom inte tid att bli sjuk nu. Men jag har proppat i mig en Ipren nu och ska dricka varmt hela dagen. Förhoppningsvis motar det bort alla baciller!


Kommentarer
Emma:

Kul att du vågar klä dig som tomte på jobbet :)

Hoppas de var uppskattat :)!



Snygg klänning! Vart har du köpt den? Vi har inte heller några planer för nyår, men de brukar med lösa sig här, nyår är inte så speciellt som jul tycker jag :)



Ha en fin dag! Kram

2010-12-16 ♥ 10:17:34
blogg: http://princessemma.blogg.se/
Martina Carlsson:

Perfekt att bara kunna slänga på sig en mössa när man inte pallar att tvätta håret ;)

Vad arbetar du med?

Kram!

2010-12-16 ♥ 13:18:49
blogg: http://martinacarlsson.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal