SISTA DAGEN

skrivet: 2010-12-22 ♥ 21:21:55
Idag har jag stämplat ut för sista gången. Det kändes vemodigt men ganska bra. Jag ville ju faktiskt inte jobba där mer. Men jag kommer att sakna arbetsplatsen och människorna jättemycket. Ända sedan vi blev varslade har vi varit som en liten, mysig familj och kommit så nära varandra. Och nu kommer man liksom inte att träffas mer. En del kanske man återser på stan eller i mataffären men de flesta har jag nog sagt hej då till för sista gången.

Jag tog lite sista-gången-jag-gör-det-här-bilder under dagen. Kan naturligtvis inte lägga upp alla här men några kan ni få se.



Sista gången jag går till bilen på morgonen



Sista parkeringen



Sista trappstegen



Sista instämplingen



Min fina namnskylt



Sista gången jag sätter på radion



Tack för dessa tre och ett halvt år som jag har jobbat på Lidköpings Gjuteri. Jag har nog aldrig klagat, svurit, suckat och skrattat så mycket som jag har gjort på/tillsammans med er. Förhoppningsvis får gjuteriet leva kvar i många år framöver men tills dess tar vi en paus. Så idag lämnade jag in jackan och gick ut genom dörren med huvudet högt och det ska ni andra också göra. Ni är bäst! Kom ihåg det.

Kommentarer
Emma:

Låter ju som du haft fina år iaf på jobbet :)

Lycka till med jobbsökandet nu då :)!



Ja du får med ha en fin julvecka de som är kvar nu :)

Kram!

2010-12-22 ♥ 22:57:58
blogg: http://princessemma.blogg.se/
Heidi:

Har du slutat där?



Vad skall du som göra nu efter nyår?



God jul & Gott nytt år till dej!

2010-12-23 ♥ 14:10:17
blogg: http://karkkimonsters.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal