2010.02.03

skrivet: 2010-02-03 ♥ 18:06:49

Jag är nyss hemkommen från träningen. Det var jätteroligt idag och jag körde på fast att jag var trött. Nu har jag tagit en dusch och ska slänga i en smörgås i min lilla mage och sätta mig och leta bilder på datorn. Sandra, som ska göra min nya bloggdesign ville inte arbeta med webcam-bilder (vilket jag kan förstå) så nu ska jag försöka hitta några bra bilder på mig själv. Och det är inte det lättaste. Jag älskar att vara med på bild men är otroligt självkritisk och när det kommer till bloggen måste allt vara perfekt. Vem som helst kan ju liksom kika in här. Mer om det sedan. Nu måste jag ha mat!

Lite senare ska jag visa er vad jag hämtat på posten idag men först; en liten bild på min snygga muskel. Haha! ;)

Biceps eller triceps eller vad den nu heter... Who cares!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal