2010.02.04

skrivet: 2010-02-04 ♥ 17:55:33

Här sitter jag framför datorn i myskläder och väntar på att maten ska bli klar. Jag är vrålhungrig som vanligt. Min svärmor har precis varit på besök och hon hade med sig födelsedagspresenter i efterskott. Doftkulor, ett doftljus och ett tidningsställ fick jag. Jättefina saker.

Annars har jag haft en lugn torsdag. Efter lunchen på stan städade jag mitt kontor och flyttade om lite på skrivbordet. Är tveksam till om jag är nöjd men jag ska testa imorgon så får vi se om jag trivs. Och om jag gör det så tar jag en bild så ni får se hur det ser ut. :)


Min suddiga lunch - grillad kycklingtoast

Chokladpralin och kaffe till efterrätt


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal