2010.02.27

skrivet: 2010-02-27 ♥ 15:00:51

Hej mina vänner! Jag hann aldrig blogga imorses. Jag har precis kommit hem från stan där jag köpte fika och hälsade på min andra familj (det var bara en utav dem på plats men ändå). Vi mumsade på mjuk pepparkaka och jag fick en försenad födelsedagspresent och en alla hjärtans dag-blomma. Så himla fin!

Nu håller jag på och preppar inför girls night out. Har tagit en dusch och ska strax börja sminka mig för andra gången idag. Inte bra för mitt torra ansikte men om jag smörjar in hela mig i olivolja imorgon så blir det nog bra. Klockan sex smäller det i alla fall och jag ser verkligen fram emot detta! Det var ett tag sedan jag var ute på galej. Får inte glömma ett par extraskor bara. Tror inte höga klackar passar sig bland slask, lera och is.







Lovar att svara på alla kommentarer imorgon. Hinner inte idag! Kramis


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal