DAGENS OUTFIT

skrivet: 2010-02-03 ♥ 20:03:43

Idag har jag varit blå. Kände för lite färg. Fick till och med på mig ett halsband. Ibland hjälper ingenting när man är hängig men att piffa upp sig lite brukar fungera för mig. Jag har inte kunnat sminka mig på tre dagar heller och att se sig själv i spegeln, alldeles torrfnasig och blek (bieffekter av en medicin jag äter) är inte direkt det bästa botemedlet. Men... efter lunchen blev jag gladare och gladare och nu är jag riktigt lycklig. Synd bara att jag måste gå och lägga mig.

Imorgon väntar en rolig dag! Jag ser faktiskt fram emot att gå till jobbet för vid 12.00 ska jag luncha med min älskling och sedan tänker jag hinna med ett träningspass innan jag cyklar hem till min kock som står på stand-by i köket och ska laga en maträtt jag beställt idag. Lyxtorsdag all the way.


Blå kofta från Åhléns
Svart linne från H&M
Leggings från Prickig Katt
Accessoarer från Tekniska Affären, Åhléns, Thomas Sabo och Guess
Parfym från Armani (Diamonds)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal