IKEA

skrivet: 2010-02-07 ♥ 14:19:20

Igår var vi på Ikea och handlade hem lite smått och gott. Vi ska byta ut vår säng till serien Hemnes men den fick inte plats i bilen så vi bestämde oss för att beställa hem den och en garderob till hallen istället. Annars fick vi med oss nattduksbord, värmeljus, en ny pläd, galgar till den nya garderoben, en fin vas/kruka, nya "Ludde"-mattor och jag köpte två nya kuddar. Jag hittade två stycken hårda som jag tycker om. Jag vet, det är inte så många som tycker om hårda kuddar men jag gillar det. Hatar när huvudet sjunker ner i kudden!

Efter Ikea stannade vi till i Allums köpcenter för jag skulle kika på en datorväska men hittade istället två diadem på rea. Det ena var inte rea men kassörskan slog in 75 % på det ändå. My lucky day! På hemvägen åt vi varsin hamburgare med pommes frites och mos på ett ställe vid vägen. Maten var god men väldigt fet så jag mådda illa resten av hemresan. Nästa gång jag åker till Ikea tänker jag ta med mig en matlåda för det enda som finns att äta är deras äckliga Dafgårdsmat och McDonalds eller korvkiosker. Blä. Tur för mig att vi hade smaskiga smörgåsar som låg och väntade när vi kom hem!


Några av de saker vi fick med oss hem

Diademen jag fyndade - 52.50 :- !


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal