PYSSELSHOPPING

skrivet: 2010-02-05 ♥ 17:08:31

Jag och mami drog iväg till Slöjd-Detaljer efter jobbet. Och trots att det alltid är hon som har massa ärenden är det ändå jag som spränger kassaapparaten... Jaja. Jag hittade massa fina våriga papper som jag ska göra kort utav, några stenar och en jättefin inredningsbok. Jag kom hem för en liten stund sedan och har precis mumsat i mig en semla och nu tänkte jag ta mig ett bad innan det blir kväll och det är dags att börja med middagen. Ikväll äter vi tacos och ser på film. Elle-tidningen som kom i brevlådan idag får ligga orörd tills imorgon.


Massa fina papper och stenar (stenarna till vänster är rosa men det syns inte pga ljuset)

Inred och dekorera ljust och lantligt - en alldeles underbart fin bok med massa bra tips och idéer. Kostade bara 149 kronor! :)


Kommentarer
matildac:

oj såfin blogg,vad har du gjort idagdå :)?

2010-02-05 ♥ 18:24:08
blogg: http://matildac.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal