PYSSELSUGEN

skrivet: 2010-02-07 ♥ 09:08:46

Idag vaknade jag halv sju. Jag försökte verkligen somna om men så började magen kurra. Jag satte mig vid datorn med lite never stop men efter en liten stund började min vovvsing gny och gå fram och tillbaka (det betyder typ "skynda, matte, jag måste gå ut och kissa/bajsa NU!") så jag fick klä på mig vinterjackan och gå ut. När han väl hade uträttat sina behov hade vi kommit så långt bort från huset att det var lika bra att forsätta gå. Det blev alltså en långpromenad. Och det är inte att rekommenderas i sidenpyjamasbyxor men vad gör man inte för sina små husdjur? Söndagsmorgnar är dessutom den bästa tiden för promenader för det är nästan folktomt ute och då kan Colin gå lös nästan hela promenaden vilket uppskattades idag då han kunde hoppa och leka i snödrivorna. :)

Nu har jag kommit in, tagit en jättevarm dusch och tagit på mig myskläder. Jag är riktigt pysselsugen idag och har massa planer på vad jag vill greja med. Men först måste jag försöka få upp Niklas ur sängen så vi kan äta frukost. Jag känner mig alldeles utsvulten. Min mage behöver minst två smörgåsar, ett glas o'boy och en stor kopp kaffe.

Lite senare ska jag dessutom visa vad vi fick med oss hem från Ikea.


Nya tofflor från Ikea - de är perfekta att ta på när man smörjat in fossingarna eftersom de är i frotté. Då kan man gå omkring i dem tills fötterna är torra och sedan sätta på sig strumpor eller vanliga tofflor.


Kommentarer
Moa-Lisa:

Tack detsamma!<3

Allt bra med dig? =)

Kram!

2010-02-07 ♥ 09:19:38
blogg: http://moalisas.se
maria:

så søt blogg du har :D

2010-02-07 ♥ 11:31:08
blogg: http://mariamelby.blogg.no
Johannah:

Det är bara bra tack! vilka söta tofflor.. jag har också ett par mystofflor som jag går runt i jämt.. dom är i ljusrosa päls med snoopy på, haha ;D Var du på ikea igår eller? jag var nämigen också det ;) kram

2010-02-07 ♥ 11:49:35
blogg: http://johannahs.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal