TRÄNING VECKA 5

skrivet: 2010-02-25 ♥ 18:09:14

19 februari - 25 februari

Antal dagar tränade på gymmet:
 3 (måndag, onsdag, torsdag)

Övrig träning: Orbitrek hemma (tisdag)

Det är riktigt segt att komma igång att träna efter två veckors dunderförkylning. Men jag har kämpat på ändå. Dock utesluter jag styrketräningen och kör bara konditionsträning istället.

I måndags blev det crosstrainer i 10 minuter, roddmaskin i 10 minuter och så körde jag lite magträning 3 x 12.
I tisdags hann jag inte träna eftersom jag fikade med mamma på stan men tog ett 20-minuterspass på min Orbitrek hemma istället. Ganska bra att kunna göra så!
I onsdags blev det 20 minuter på gåbandet, 10 minuter roddmaskin och magträning 3 x 12.
Idag (torsdag) crosstrainade jag i 25 minuter och körde roddmaskin i 6 minuter.

Sedan får man ju inte glömma alla långpromenader och cykling i snön. Det är sjukt jobbigt att röra sig i snön och alla tjocka kläder borde ju göra sitt. Så förhoppningsvis har det varit en bra träningsvecka även om jag inte följt mitt schema. Men på måndag sätter jag igång igen!

Hoppas butikerna får inte lite nya träningskläder snart! Jag vill köpa nytt. Helst i rosa såklart. :)


Kommentarer
julia:

duktig du är :)

2010-02-25 ♥ 18:44:37
blogg: http://jjuliees.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal