TRISS I HJÄRTER

skrivet: 2010-02-14 ♥ 18:43:46



Hihi. Tyckte det var lite kul. Massa chokladhjärtan att mumsa i sig. Nu behöver jag inte göra någon kvällsmat ju. Perfekt. Min alla hjärtans dag har varit jättemysig. Jag och Niklas hann äta lunch tillsammans innan han smet iväg till jobbet och sedan kom mami på besök. Vi såg på en jättespännande film som jag verkligen rekommenderar; Law abiding citizen! Man hade ingen aning om vad som skulle hända och det menar jag verkligen!

Nu tänkte jag ta mig ett mysigt bad och försöka att inte tänka på morgondagen. Jag har bestämt mig för att ta bussen till jobbet och försöka orka stanna där åtta timmar. Om jag inte skulle orka får jag helt enkelt pallra mig hela vägen till vårdscentralen och skaffa ett läkarintyg. Jag hoppas ju helst på att vara frisk naturligtvis men det tar nog ett par dagar till. Får preparera väskan med ett gäng alvedon och två toalettpappersrullar så jag kan snyta mig. (Vi har så hårt papper på jobbet.) Egentligen är det väl säkert ingen fara, jag kan ju sätta mig och vila emellanåt om jag mår dåligt. Problemet är att jag ser så fruktansvärt risig ut och att sminka över de torra hudpartierna kring näsan och munnen skulle bara göra saker värre. Stackars mig.


Law abiding citizen med Gerard Butler och Jamie Foxx - skitbra!


Kommentarer
Mikaela:

de där hjärtana är goda=)

2010-02-15 ♥ 20:57:48
blogg: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal