VACKER MORGON

skrivet: 2010-02-21 ♥ 09:48:43
Idag lyser solen. Det snöar bara lite grann. Om det inte vore för vinden och 15 minusgrader skulle jag gärna tagit en promenad. Men jag tar det säkra före det osäkra och stannar hemma i värmen, under filten och med bästa sällskapet som bara pussas och sover.

Jag kom inte in på bloggen igår. Vet inte om det var min dator, mitt internet eller Blogg.se som strulade. Hursomhelst hade vi en jättemysig kväll igår. Snöstorm utanför fönstret, tända ljus, Melodifestivalen, Guitar Hero, Pringleschips, hemmagjord pizza och såklart filten. Men det blev inte sent i säng eftersom N skulle upp tidigt och jobba idag. Men det gör inte mig någonting. Jag fick ju sova till nio ändå. Hihi.


Vår mumsiga pizza innan den åkte in i ugnen - den blev jättegod! Ostsidan är Niklas. Jag ogillar ost. Väldigt mycket.

Just nu

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal