VECKANS NAGELLACK

skrivet: 2010-02-20 ♥ 17:07:59
Jag vet, lite sent men nu är naglarna målade. Jag valde en glad, vårig rosa från OPI denna gången som är en av mina favoriter. Tänkte sätta den på tårna också när jag får lust till att fixa dem. Denna färgen och liknande kommer jag att använda hela våren och sommaren!


Shorts Story från OPI

PS. "Veckans nagellack"-bilden i menyn stämmer inte nu eftersom jag har bytt nagellack och inte riktigt kommit underfund med hur jag byter ut den. Ska ta reda på detta snarast men nu är det matlagning som gäller! Ikväll blir det hemmagjord pizza med tacoköttfärs, lök och färska champinjoner. Mumsigt.

Kommentarer
ann-lo :):

svar: okej va kul att du svarade :D

fin färg, nagellacket asså :)

hihi !

kram ann-lo :)

2010-02-20 ♥ 17:30:31
blogg: http://annloyouknow.blogg.se/
♥Claaaudia ♥:

Hej, ska vi följa varandra via bloglovin?



Ps. Har frågestund just nu ! fråga på!

2010-02-20 ♥ 17:55:43
blogg: http://claaaudias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal