100102

skrivet: 2010-01-02 ♥ 09:20:40

Jag har precis stått i badrummet i några timmar och fixat till mig. Om en liten stund åker jag fram till stan för att tjänstgöra mina fyra timmar bland doftande glasflaskor och glittrande färgpaletter. Entusiasmen kunde varit på topp men tyvärr... jag vill redan nu återvända hem och bocka av punkt efter punkt på min lista. Idag ska gamla energier städas ut. Bokstavligen.

Men. Först ska jag stärka mig med 41 minuters sällskap med min hjälte, Jack Bauer. Ty det är i soffan, under filten som jag mår som bäst. Vi ses i eftermiddag. Over and out.


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

hoppas det går bra att jobba! kramar!

2010-01-02 ♥ 12:04:49
blogg: http://pyttis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal