2010.01.05

skrivet: 2010-01-05 ♥ 19:16:50

Just nu fattas bara en sak i mitt liv och det är kudden; jag är så sjukt trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Och kylan ska vi inte ens prata om. Jag trodde allvarligt att mina öron skulle trilla av på vägen till gymmet förut. Benen var alldeles röda när jag äntligen hem hem. Men inte ens varma kläder kunde få tillbaks min normala kroppstemperatur. Tredje dagen i rad fick jag alltså spola upp ångande badvatten och väcka liv i mina kroppsdelar en gång för alla. Nu sitter jag visserligen med en tjock tröja på mig men jag huttrar inte i alla fall.

Min tisdag har varit lång. Efter jobbet var jag alldeles uttömd på både energi och livslust så mötet med min personliga tränare på gymmet kändes inte alls motiverat men vi gick igenom mitt träningsschema i alla fall. På måndag sätter jag igång på allvar med det. Har inte riktigt tid denna veckan.

Efter en tur i mataffären köpte vi med oss varsin pizza hem och proppade i oss. Så himla gott. Jag har nog inte ätit pizza på flera månader. Mätt och belåten. Så nu tänkte jag faktiskt mysa lite framför tv:n och sedan gå och lägga mig. Är man trött så är man!



Min goda kebabpizza utan ost.


Ps. Jag har haft en riktigt dålig dag idag och ni två som vet varför får varsin dagens ros.
- Tack för att jag fick tala ut.


Kommentarer
Linda:

det känn som att inte jag heller har ätit pizza på gryymt länge:P

/Linda ^^

2010-01-05 ♥ 20:18:39
blogg: http://lindaoannie.devote.se
Ayla:

håller med!



Förresten jag blev riktigt sugen på pizza nu! haha

2010-01-06 ♥ 03:00:48
blogg: http://aayla.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal