2010.01.10

skrivet: 2010-01-10 ♥ 20:30:41

Jag skulle bloggat för flera timmar sedan men så blev jag dödshungrig och så var jag tvungen att springa ut med hundarna och skölja ur inpackningen och ja... det tog sin lilla tid men nu har jag en ledig stund. Jag sitter i soffan och ser på mina små älsklingar i Real Madrid. Stackarna får springa omkring i shorts och tunn fotbollströja i snön. Inga vantar, inga mössor. De måste ju frysa ihjäl. Men mål har de gjort i alla fall. Och det är ju det som spelar roll. Hihi.

Jag har haft en supermysig eftermiddag med mig själv. Efter ett varmt bad smörjade jag in mig med Emporio Armanis Diamonds och färgade bryn och fransar, lade en fuktmask i ansiktet och kletade in håret i en rejäl inpackning. Och så fixade jag naglarna, både på händer och fossingar så nu mår jag strålande. Har gått omkring utan nagellack på tånaglarna i en vecka nu och det känns så sjukt olyxigt av någon konstig anledning. Nu är jag mig själv igen.

Imorgon ska jag sätta igång med min träning på allvar igen. Jag och min personliga tränare Ulrika har sammanställt ett schema till mig på tre dagar då jag ska träna olika delar av kroppen vilket betyder att jag måste till gymmet minst tre dagar i veckan men det är bara roligt! En del veckor kommer jag kanske att gå fler gånger men då bli det bara konditionsträning eftersom jag vill vila musklerna mellan gångerna. Jag tänkte ha en liten träningsredovisning i bloggen varje torsdag då jag skriver lite om hur och vad jag tränar och om jag gjort några framsteg eller bara sabbat alltihop och ätit tio semlor istället. Skämt åsido, hoppas det blir intressant läsning. Jag börjar på torsdag med en liten introduktion. :)


Dagens badskum

Doftljus är ett måste när man badar - just detta doftar vanilj

Min hårinpackning från Collistar. Jag brukar köpa olika inpackningar och denna är snart slut - någon som har något bra tips på en hårinpackning för färgat hår som behöver mycket fukt och näring?

Ett måste för att avsluta en perfekt myskväll - glass :D


Kommentarer
Anonym:

tack för kommentaren! choklad är verkligen underbart gott

2010-01-10 ♥ 21:44:47
Nataly:

glass är otroligt gott, konstigt nog på vintern också?är det för att man ser allt snö? :) ha det fint

2010-01-11 ♥ 15:33:55
blogg: http://belpark.blogg.se/
Elvira Eriksson:

Svar: det är bra det;)

2010-01-11 ♥ 16:18:36
blogg: http://elviraes.blogg.se/
caitlin:

gått glass ;)!!!!!!!!!!!

2010-01-15 ♥ 20:46:20
blogg: http://caitlin.fleming.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal